duminică, 20 septembrie 2009

Publicitate

Mai nou mă puteți găsi și aici.

5 comentarii:

  1. foarte OK. multe filme bune [la cat mai multe] si la fel si review-urile [la fel de multe :))]. wishlist: Crna macka, beli macor [Pisica alba, pisica neagra], Wristcutters [ala din 2006 8->], American History X, The Machinist, 25th Hour, The Ninth Gate, 9, Cannibal Holocaust, Begotten, The Last House on the Left [nu panarama asta din 2009, ci brutalitatea de la 1972], Scarface si daca se poate si Donnie Brasco :>
    P.S: Say hello to my little friend!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si am uitat sa-ti spun ca ar fi fain daca, doar daca, a-ti face cateva review-uri si la niste filme romanesti. Marte domnului Lazarescu, Visul lui Liviu, Furia, Terminus Paradis ar fi de inceput :)

    RăspundețiȘtergere
  3. O parte din filmele astea le-am vazut, dar as vrea sa le revad. Deci sunt sanse sa apara review-uri la filmele pe care le-ai numit.
    Tot cu ocazia asta mi-am adus aminte ca trebuie sa mai verific ceva filme romanesti. Deci o sa fie de munca.
    Merci fain de recomandari :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Alte filme romanesti la care sa te gandesti: Milionari de weekend, Prea Tarziu, California Dreaming, Marfa si Banii, Balanta si or mai fi da nu-mi mai vin in minte :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Chiar mi-am p[ropus sa vad Donnie Brasco, The ninth gate, the 25th hour. deci probabil vei vede niste recenzii soon :D

    RăspundețiȘtergere